På atv'n!

onsdag 5. februar 2014

Trening og nytt treningstøy

Ble en veldig bra styrkeøkt i dag, 50 min med vekter og matte, løft og tøy, bøy og strekk. Sånt kan kroppen like!

Var innom posten i morrest med det samme ungene dro på skolen og hentet en pakke med treningstøy fra Stormberg. Trengte et par trenings-trøyer og det blir jo alltid med noe mer når man bare skal bestille et par ting...

Denne var utgangspunktet for bestillingen, en Hellerhei løpetights, den satt faktisk veldig godt på. Var usikker på størrelsen, men siden flere mente den var stor i størrelsen bestilte jeg S og den var perfekt!


Denne, Hellerdal t-skjorte, i rosa:


og i lilla, ble også med i bestillingen:


Prøvde den lilla da jeg trente i dag og den satt fint. Her hadde jeg bestilt M og den var helt ypperlig i størrelsen for meg. Et par nye hipstere ble også med, men de kunne gjerne vært en størrelse mindre kjenner jeg. Nå mangler jeg bare en ny trenings-bh for den jeg har hjemme er utslitt rett og slett. Jeg har en test-vinner hos Lille Gubben, men jeg er ikke så fornøyd med den at jeg kjøper en til, så jeg må nok titte litt på nettet og se om jeg finner noe som ser brukbart ut. Er kresen på fasong, stropper og sånt så det er ikke så lett. Og når man heller ikke smetter inn i en b-cup så er det ikke så lett å finne noe som passer godt heller. Men noe dukker vel opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar