På atv'n!

mandag 3. februar 2014

Vektøkning på mandag morgen

Ja, nå snakker jeg ikke om meg selv altså, men den enhåndsmaualen jeg bruker til stående enhåndsroing og triceps-øvelsen + storstanga som jeg bruker til biceps og tohåndsroing. Nå høres jeg fryktelig seriøs ut synes jeg selv, men det er jeg ikke, jeg har bare lært meg navnet på hva jeg gjør. Øvelsene ble litt for lette etterhvert så jeg la på 2,5 kg på begge i dag.
 
Noen hadde sikkert flirt seg fordervet hadde de sett storstanga mi, men for meg er 15 kilo tungt nok foreløpig.

 
Det ble en svettedryppende økt på 35 min i dag, litt kortere enn i forrige uke altså. Jeg prøver nemlig å lære meg selv at en treningsøkt ikke MÅ være lengre, tyngre eller bedre enn forrige gang - jeg tror det er det som får jeg til å falle av etter en stund og det vil jeg jo ikke.
 
 
Frokost ble en god porsjon havregrøt med cottage cheese (for proteinenes del) og banan, kokt på ekstra lett melk. Jeg klarer ikke havregrøt kokt på vann og på helmelk blir det i overkant med kalorier synes jeg så derfor har jeg landet på lettmelk eller ekstra lett melk. Styrk er også god, men alt for dyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar