På atv'n!

lørdag 8. februar 2014

I morra da?!

Ble ikke noe løpetur i dag, formen er bedre nå enn den var da jeg sto opp for 14 timer siden og jeg har spist godt i dag. I overkant godt faktisk. Bortimot 2400 kcal. Haha.

Hadde fryktelig lyst til å ta meg en tur ut i ettermiddag. Bare en liiiiten tur. Trengte jo ikke å løpe engang egentlig...? Men jeg tok til vettet, lot kroppen få fri og leste i "Løp som en jente" av Alexandra Heminsley istedet. En artig og litt annerledes løpebok som jeg skal fortelle mer om i et senere blogginnlegg.

Men i morgen kan jeg vel løpe en liten tur? Gå mest og løpe litt? Det er jo stort sett bare nesa som er tett. Og litt snørrete. Og hodet er litt tungt. Men jeg vil ut! Bare en liiiiiten tur!


Nok en lekker selfie. Klarte å unngå dobbelthakevinkel i det minste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar