På atv'n!

fredag 28. februar 2014

Trening i februar

Da er sannelig februar over - jeg synes nettopp det var 1. februar jeg! - og det er tid for å gjøre opp status for treningen i februar:

Gange/jogg - 682 min / 69,95 km
Skøyter - 174 min / 20,25 km
Styrke - 330 min

Sammenlagt 1186 min / 90,2 km.

Hm. Det var da snodige km-tall må jeg si. Jeg er egentlig ganske fornøyd med februar, jeg toppet til og med januar med et nødskrik til tross for 3 dager mindre å gjøre det på! Treningsfordelingen ble helt annerledes da, i januar gikk det mye på styrke, men i februar ble det joggetur etter joggetur med i snitt 2 styrkeøkter i uka. Var forkjøla noen dager der også, så stort sett er jeg veldig fornøyd.

Og i morgen er det mars måned og nye muligheter står i kø!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar