På atv'n!

fredag 28. februar 2014

Steinsprut og joggetur

Fikk en stygg steinsprutskade for et par uker siden og i dag tok jeg turen innom en glassmester for å få ham til å se på det, om det var noe å gjøre med det. Han så på skaden og det var dessverre ikke noe å gjøre med, men han måtte nesten flire litt da han så skaden:
 
 
Den ser jo ut som et smil! Han pekte på ruta - "Den har jo til og med fått en nese midt på!" Og nå ser jeg at parkeringsbeviset mitt sannelig er gått ut på dato...
 
Jeg hadde alt kledd meg i løpetøy i tilfelle jeg måtte ta bussen til jobb, det innebærer nemlig bussbytte og jeg tenkte å droppe byttet og gå/jogge den siste biten, men nå slapp jeg unna buss da (hurra!). Jeg vurderte om jeg skulle kjøre hjem (glassmesteren holder til 1 min kjøring hjemmefra!) og ta en styrkeøkt, men fant ut at siden løpetøyet var på så ble det en joggetur istedet.
 
Så jeg kjørte til jobben og jogget en runde her, da jeg kom tilbake til jobben og sjekket gps'en hadde jeg unnagjort 4,5 km, et pinglete og tåpelig tall. Så jeg tok en liten æredsrunde så jeg i det minste rundet 5 km!
 
Turen endte til slutt på 5,2 km /44 min, inkl. fartslek opp Venusvegen! Og det kjentes, det skal jeg love dere! Men veldig godt etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar