På atv'n!

tirsdag 18. februar 2014

Ukas trening - uke 7 - 2014



Litt sent ute med dette blogginnlegget, men vi har vært på hytta - noe det kommer mer om litt senere i kveld, først en oppsummering på forrige ukes trening:

Mandag: Forkjøla, hviledag
Tirsdag: Forkjøla, hviledag
Onsdag: 57 min / 6, 12 km + 63 min / 6,12 km - gå/jogg (transport-trim, til og fra kurs)
Torsdag: 35 min styrke
Fredag: 50 min / 6 km gå/jogg (transport-trim, til kurs)
Lørdag: Hviledag - eller vi dro på hytta og det tar sin tid med bil og snøscooter
Søndag: Tilsammen 110 min gange i krevende terreng iført termodress og vintersko + 25+15 min på skøyter

Uka tilsammen bød på 355 treningsminutter og 25,5 kms forflytning i treningsøyemed. To syke-dager tatt i betraktning er jeg godt fornøyd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar