På atv'n!

fredag 7. februar 2014

Skulle kanskje ikke trent i dag...

Var mildt sagt i koma da klokkeradioen spilte opp i morrest også, lå til nyhetene på P4 kl. 6 var ferdig før jeg veltet meg ut av sengen. I går kveld var det litt ubehagelig i nese og svelg, bare så lite at jeg var litt usikker på om det i det hele tatt var tilfelle. Gjennomførte en liten styrkeøkt, droppet beinøvelsene siden jeg har planlagt en lengre løpetur i morra, men vektprogram og mageøvelser ble gjennomført.
 
Formen var ikke spesielt stigende. Jeg dusjet og spiste frokost (3 kokte egg m/bremykt, pepper og kaviar), men følte meg slapp og hadde mest lyst til å labbe tilbake til sengen. Men siden vi skulle ha besøk på jobb og vikar skulle komme måtte jeg bare pelle meg avgårde.
 
Vel fremme på jobben stappet jeg innpå 2 paracet og er langt nede i dagen første - men ikke siste! - tekopp. Selv om jeg kjører kjøleanlegget på 18 grader så siler svetten - det er noe som ikke er helt som det skal her nå gitt. Spørs om det er en forkjølelse i kjømda. Og selvfølgelig skal jeg på jobb i morra også. Den planlagte langturen med joggsko blir det neppe noe av. *sur*
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar