På atv'n!

onsdag 14. august 2013

Dagens intervalløkt

Vi gikk opp bakkene og Lille Gubben var i storform og suste fra meg! Jeg ville spare krefter til selve intervallene så jeg tok det mer med ro. Han var laaaangt foran meg da jeg kom opp til benken, men hva er vitsen med å slite seg ut _før_ man skal løpe!?

Startstrek ble oppmerket på veien og nedtellingen startet - 1-2-3! Så fort jeg satte i gang kjente jeg at det gjorde vondt i venstre lår, men klager man av den grunn? Såvisst ikke! Første strekk gikk lekende lett for min del, men Lille Gubben peste godt. *hehe* Jeg skal ikke skryte for mye, jeg var sliten som bare det etter det sjette og siste strekket, men mest fordi jeg overhodet ikke hadde krefter i beina. Sånn er det gjerne hos meg, det er ikke pusten som svikter først, det er kreftene i beina.

Jeg skulle selvfølgelig spist en yoghurt m/müsli eller noe sånt før jeg dro fra jobb, det ble litt i lengste laget mellom lunsjen kl. 14:30 (seinvakt) og intervalløkta når klokka var rundt 18:15. Så da husker man kanskje det til neste gang. Kanskje.


Etter intervallene, ganske godt fornøyd egentlig. (men nå MÅ jeg få klippet meg!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar