På atv'n!

tirsdag 27. august 2013

Ludde fra London!

Denne bloggen har herved fått sin helt egen offisielle blogg-maskot, nemlig:

LUDDE FRA LONDON!
 
Ludde er 2 år gammel og ble med oss hjem fra London etter høstferien i 2011. Han er en livlig krabat og siden han synes geocaching høres spennende ut skal han få bli med ut på geocachetur! Men først må han presenteres her på bloggen.

Her er jeg!


Jeg jobber hardt for å bli stor og sterk og låner Lille Trilles vekter så ofte jeg kan.


Noen ganger låner jeg dem i smug!


Jeg liker å surfe på nettet, favorittsiden min er selvfølgelig http://www.hunden.no/


Ellers leser jeg bloggen til Lille Trille da, jeg er en trofast følger der.


Vi sees nok snart igjen - jeg gleder meg til å dra på tur og til å dele det med dere etterpå!


Ha det bra så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar