På atv'n!

tirsdag 27. august 2013

I dag gikk det bra!

Jepp jepp! I dag fant jeg meg sjæl via sattelittene rett utenfor blokka da jeg skulle avgårde, så da jeg kom til Nedre Leirfoss var det ikke noe problem for sattelittene å finne meg, til tross for bergveggen.

Jeg parkerte sykkelen pent på høre side av veien og spurtet over, tok først en titt bak autovernet i tilfelle cachen var magnetisk og var festet der, men det var den ikke. Da jumpet jeg over og oppdaget snart en merkelig mur-konstruksjon i krattet nedenfor veien. Undres på den har vært brukt til? Hintet på denne cachen var "stein" så jeg snudde litt på noen steiner som lå der, men skjønte at det ikke stemte, stusset litt og hoppet så i det. Og der lå den!


Det syklet en mann forbi mens jeg lå nede i grøftekanten iført sykkelhjelm, mulig han lurte på hva jeg drev med, eller kanskje det var en geocacher?

Jeg syklet i alle fall fornøyd videre til kraftverket ved Øvre Leirfoss der det også skulle befinne seg en cache. Jeg fant nullpunktet og skjønte jo hvordan den var gjemt, men måtte lete litt før jeg fant den, men til slutt sto jeg med den i hånden. Signerte loggen og la den pent tilbake på plass.



Og syklet så videre til jobben, glad og fornøyd. Brukte 43 min sykkeltid og er fornøyd med det, det er vanlig tid det. Hjem brukte jeg 33 min, veldig bra det også, det er en km kortere for da velger jeg en annen vei. Håper på sykkelføre laaaangt utover høsten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar