På atv'n!

onsdag 21. august 2013

Nye støvler

Trønderhøsten fornekter seg ikke, det høljer ned! Hoppet i et par av jentungens støvler i morrest, de var for store, hoppet så over i et par hun har vokst fra og var ganske fornøyd da jeg suste ned trappene. Helt til jeg kom ut og en noe snodig lyd da jeg tråkket på høyre fot ga meg en mistanke om at det kunne være hull i hælen...
 
Da jeg kom på jobben var jeg våt på foten og nærmere ettersyn avslørte en stort hull i selve hælen på støvelen, i tillegg har de en gang vært hvite, men har nå blitt gusjegule og litt sprukne så de var i grunnen ikke stort å spare på uansett.
 
Jeg dro på City Syd og ruslet inn på Falkanger og bort til støvelhylla. Et kjapt overblikk. Knehøye støvler er ikke aktuelt, de hekter seg fast i bilsetet når jeg kjører og er direkte trafikkfarlige. Ankelhøye er litt dumt, da er de jo ikke brukbare i skog og mark. Men sannelig sier jeg eder - det finnes en mellomting!
 

Roots hadde noen kjempestilige som når meg sånn passe høyt, like nedenfor tykkleggen omtrent. De var nette i fasongen, hadde en kul rød glidelåsdetalj bak (den var bare til pynt da, det er gummi bak den) og kult fôr som er svart med hvite stjerner.

 
Her er glidelåsen mer synlig. Jeg digger dem allerede!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar