På atv'n!

torsdag 15. august 2013

Lille Trille og Lille Gubben på nye tokt!

Denne flotte sensommerkvelden var det multicachen Fannrem som sto for tur. Vi fant ut at sykkel var det lureste fremkomstmidlet her og det var lurt, skulle vi kjørt til Fannrem og gått runden hadde vi nok brukt enda lengre tid. Det tok oss 2t 15min og en sykkeltur på 14,5 km, en fin måte å tilbringe tidligkvelden på. Altså - runden var ikke så lang! Vi bor ca. 5 km unna så selve runden ble vel for oss ca. 4,5 km.

Vi startet med deloppgave D og jeg kunne fiket til meg selv da noen endelig tente lyset, noen ganger ser man ikke skogen for bare trær... Etter det var oppgave E og F lett unnagjort, B også, men C måtte vi lete litt etter. Nullpunktet var greit å finne, men årstall? Joda, det dukket opp etter litt leting, men det er ganske skjult, men dukker nok snart opp igjen. ;o)

Omsider kunne vi pusle sammen de endelig koordinatene og satte kursen dit. Min mobil og mobilen til Lille Gubben var ikke helt enige om hva som var nullpunktet, jeg trenger vel ikke si hvem sin som var nærmest? *hehe* Lille Gubben lette like ved der cachen lå uten å finne den og jeg fant den til slutt, 1,5-2 meter unna nullpunktet, akkurat der Lille Gubben hadde stått og tittet litt. Kom et aldri så lite seiershyl da ja! Han må lære seg å titte mer og være mer klåfingret! Man kan ikke være redd for å klå og krafse på ting når man driver med dette. :o)


Bildet er av Orkdal kirke og er "lånt" fra Wikipedia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar