På atv'n!

søndag 11. august 2013

Intervalltreningen ja...

Ja, det var intervalltreningen ja... Den ble fremskyndet til i går, altså lørdag. Jeg kom rett fra kakeselskap (IKKE lurt!) og det var bare å hoppe i treningstøyet og pelle seg ut. Vi gikk opp bakkene, planen var å starte ved Benken, jogge/løpe 6 strekk på 20 sek hver.


Man er jo optimistisk, men det ante meg at det kom til å bli tungt - det er bratt motbakke det er snakk om altså, ikke flat mark! Vi lagde en startstrek, Lille Gubben tok tiden og vi løp oppover i 20 sekunder. Da han sa det var 10 sek igjen hadde jeg telt til 25 inni meg...


Etter to strekk skjønte jeg at strekk 5 og 6 kom til å bli aldeles grusomme... Og det hadde jeg rett i gitt! Lille Gubben har gått til jobben i hele vår og sommer, det er 5 km, riktignok på flat mark, men det har hjulpet godt på formen hans allikevel, ingen tvil om det. Han gruste meg rett og slett...


Jaja - jeg tar ham vel igjen med tiden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar