På atv'n!

onsdag 7. august 2013

*Svett*

Lille Gubben og jeg hadde avtalt at vi skulle gå "opp bakkene" etter jobb i dag. Det er en grusvei i skogen like ved huset og den er innmari bratt! Jeg gikk tur der ofte i vår, men nå er det en god stund siden sist.



Vi la i vei og siden han er 28 cm høyere enn meg så betyr jo det at han har mye lengre bein enn meg = han går mye raskere. Jeg slet med å henge på, men ble hengende litt etter så jeg jogget litt underveis for å ta ham igjen. Han gikk fra meg litt mot slutten igjen også, men det tar jeg ikke så tungt - jeg tar ham nok igjen formmessig! Vi brukte 50 min tilsammen, gikk ikke runden da, men snudde etter det bratteste og gikk ned igjen. Vi har planer om å ta bakkene igjen på søndag, men da med litt intervaller innlagt.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar