På atv'n!

fredag 30. august 2013

Sykkelbytte

I dag tok jeg med Hr. Grå til byen og Frøken Rosa skal bli en landsens frøken. Hvorfor? Kanskje er det noen som skjønner det av dette bildet som jeg knipset før jeg la i vei morrest:
 

 Jepp. Sykkelvesken. Frøken Rosa var så fisefin at det ikke fantes bagasjebærer å få kjøpt til henne rett og slett og innimellom har jeg behov for mer bagasjeplass en den lille veska på styret gir. Siden Hr. Grå er en staut kar fikk han bli med til byen og skal heretter bringe meg og bagasjen min til og fra jobben.
 
Han klarte bakkene til jobben like bra som Frøken Rosa, men jeg lurer litt på om jeg skal kjøpe et annet sete. Frøken Rosa har sete med hull og det er veldig behagelig, merket stor forskjell på dette som er "helt".
 
Syklet et par ekstra æredsrunder i nærområdet rundt jobben i morrest for å runde 10 km og om jeg sykler minst 9 km på veien hjem i ettermiddag så har jeg rundet 100 syklede kilometer i august. Tatt i betraktning at jeg begynte å sykle igjen etter sommeren sist fredag og ikke har syklet noe særlig i august før det så er jeg veldig fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar