På atv'n!

torsdag 22. august 2013

Nok en intervalløkt

Vi er fremdeles i farta i heimen vår! Rett etter jobb for min del, Lille Gubben slutter litt tidligere enn meg og har kortere vei så han var hjemme en god stund før meg og rakk å spise litt og slappe av en times tid før jeg kom. Jeg derimot skiftet til treningstøy med en gang og så ruslet vi ut og opp i skogen.


Jeg er like spent på hvordan intervallene vil gå hver gang! Første strekk gikk lekende lett! Hah! Verdensmester!


Strekk 2 og 3 gikk også helt greit, men på strekk 4 og 5 begynte det å kjennes!


På det sjette og siste strekket tok jeg ut det jeg hadde og da var jeg helt gåen etterpå! Hadde ikke mer å gi da nei!


Men allikevel var denne økta den beste så langt og det kjennes at det går lettere enn de to foregående gangene, vi har jo rørt oss litt ellers også. Neste gang skal vi bruke pulsbeltene, vi har flere, men glemmer dem som regel. Vi må lære oss å bruke dem skikkelig kanskje, det er sikkert både lurt og lærerikt om man kan det og kan lese ting ut av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar