På atv'n!

torsdag 29. august 2013

Ukas første intervalløkt

Hjem fra jobb, rett i treningstøyet og ut på tur! Her ligger man ikke på latsiden nei!

Intervallene i dag gikk overraskende greit, selv om jeg ble hengende etter Lille Gubben på alle 6 strekkene så er jeg godt fornøyd. Beina kjentes helt fine ut og på de fire siste hadde jeg topp-puls på 176. Ikke at jeg aner hva jeg skal bruke det tallet til, men det er litt morsomt med pulsbelte og sammenligne pulsen. Jeg får raskere høy puls enn Lille Gubben, men så går den mye raskere ned igjen også.

Etter intervallene måtte jeg ta en strekk på bordet til ære for fotografen (som ropte: "Hold inn magan!" Pøh.) Jeg var ikke så sliten altså, fikk bare så lyst. :o)


Da vi kom hjem fikk jeg se at erteblomstene omsider blomstrer - litt i seneste laget synes nå jeg! Vakre er de uansett, men jeg hadde jo håpet på et blomsterflor i sommerferien, ikke nå når høsten kommer.



Og av en eller annen grunn har det kommet opptil flere veldig små "hagestemor" (ikke ville) i hagen! Jeg aner ikke hvor de kommer fra, det er flere år siden vi plantet slike og de var mye større. Men disse små er utrolig søte da! En av dem blomstrer i en krukke sammen med en pelargonium til og med! Guderne vet hvordan den har havnet der, jeg har ikke plantet den... Men den er hjertelig velkommen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar