På atv'n!

torsdag 1. august 2013

Ut og plukke multer

Vi tok oss en liten fjelltur for et par dager siden og tok med en liten bøtte i tilfelle vi skulle komme over litt multer, det er ikke de beste bærene synes jeg, men de er gode og såpass store at de er morsomme å plukke.

Jeg vinker til fotografen.


Til tider var det temmelig bratt!


En liten hvil ved en nydelig tjønn som jeg tror heter Fjellsætertjænna (ja, med æ!).


Vi fant litt multer, etter at jeg hadde rørt dem med litt sukker ble det et stappfullt Norgesglass som tar en liter. Jeg er så glad i de gamle Norgesglassene og har dem i mange størrelser og med forskjellige lokk.


Sola stekte ikke, men det var perfekt turvær og det var bra vi gikk på tirsdag, for da vi våknet på onsdag var været slik:


Og det regnet absolutt hele dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar